Na Parížskej Motor Show, Infiniti predstavila nový VC-Turbo (Variable Compression Turbo), motor s variabilným kompresným pomerom. Technológia VC-Turbo v sebe spája silu vysokovýkonného dvojlitrového zážihového motora s krútiacim momentom a účinnosťou pokročilého vznetového hnacieho ústrojenstva bez ekvivalentných emisií.
Transformácia na vyžiadanie, VC-Turbo technológia Infiniti využíva vyspelý Multi-link systém vďaka ktorému vie zvýšiť alebo znížiť dosah piestov v hornej úvrati. Na základe detekcie požadovaného výkonu pri jazde s vozidlom aktívne mení kompresný pomer motora v rozmedzí od 8:1 (pre vysoký výkon) až po 14:1 (pre vysokú efektivitu).
Motor s cieľovým výkonom 200kW/272HP a krútiacim momentom 390Nm, objemom motora 2.0 L VC-Turbo a 4 valcami bude výkonovo porovnateľný so šesťvalcovými pohonnými jednotkami a zároveň prekonáva prekonáva ich účinnosť. Konštruktéri Infiniti sa zameriavajú na 27% väčšiu účinnosť paliva než majú konvenčné 6 valcové benzínove motory.
VC-Turbo motor dosahuje nižšiu úroveň hluku a vibrácii ako bežné spaľovacie motory, najmä naftové motory a je ľahší a kompaktnejší než V6 jednotky s porovnateľným výkonom.
Infinti vyvinul a otestoval viac ako 100 prototypov motorov v zdokonaľovaní technológie, čím zodpovedajú viac ako 3mil kilometrov zodpovedajúcich skúšok a viac ako 30tis hodín skúšok na motorovej skúšobni, čo zodpovedá 5mil najazdených kilometrov testovania na ceste. Motor je teraz v zaverečnej fáze testovania v skutočnej prevádzke.