Filter pevných častíc pre benzínové motory.

Vedeli ste, že Yamaha predstavila svoj benzínový motor s priamym vstrekovaním paliva HPDI už v roku 1999?
Tento motor aplikovali v lodnom priemysle, konkrétne ako závesný motor pre rekreačné plavidlá.

Dnes sa píše rok 2016 a vývoj za tie roky postúpil míľovými krokmi. Aj vo vývoji technológie, aj vo výskume napríklad rozdielu produkcie emisií HPDI oproti MPI (nepriame vstrekovanie paliva do sacieho kanála), alebo dopadu spaľovacích motorov na ľudský organizmus či prírodu.

Áno, všetci sme si vedomí že zlý dopad je vo všetkých smeroch, a preto sa vyvíjajú nové a nové technológie aby sme ho znížili na čo najnižšiu mieru.

Jednou z tých technológií bol v roku 2001 aplikovaný v sériovej výrobe prvý filter pevných častíc pre vznetový motor DPF (Diesel Particulate Filter) automobilkou PSA. A od roku 2017 s normou EURO6(c) prichádza tento výdobytok techniky aj v oblasti zážihových motorov. Filter pevných častíc pre benzínové motory označovaný skratkou GPF (Gasoline Particulate Filter).

Vedeli ste že Mercedes S500 má vo výbave GPF od roku 2014?

GPF bude strážiť produkciu pevných častíc benzínových motorov viac ako iba trojcestný katalyzátor používaný doposiaľ. A pre nás ako autoservis prichádza  do praxe ďalšia súčiastka v sysytéme navyše, ktorú bude treba vedieť diagnostikovať či správne funguje. V dobrom Autoservise v Bratislave sme pripravení pomôcť napríklad kódovať, diagnostikovať, deaktivovať a aktivovať GPF.

Dobrý Autoservis sro Bratislava ponúka diagnostiku a servis GPF
Dobrý Autoservis sro Bratislava ponúka diagnostiku a servis GPF